Måndag :(

Varför är man alltid som mest död på måndagar? Även fast man tagit det lugnt? Jag var supertrött när klockan ringde, usch hatar att vara trött.
Fick iallafall gå upp och låtsas som att det regnar, hehe. Det gjorde det ju så det var inte så svårt. Nej men jag piggna faktiskt till efter en stund. Då flög jag fram. Fixa tvätten och sen städa jag badrummet. Gick även en promenad ner till posten med ungarna. När vi kom hem hade vi lunch. Och sen sov Brian. Jag slappa lite då. Sen kom Ursula hem och tog barnen ner till hennes syster. Jag var hemma och gjorde inte allt för mycket. Frös jättemycket :( Somna till i tio minuter under täcket. Det var skönt, sen kom Declan hem och jag satte på maten. Ursula och barnen kom strax efter. Vi åt och sen lekte jag med barnen. Vid halv åtta körde Declan mig till mahon point, eller jag åkte med honom eftersom han skulle ditåt. Skulle möta Stina klockan åtta. Så jag fick ströga omkring en stund, insåg då att batteriet till mig Mp3 var slut, så jag fick köpa mig nya. Stina kom vid åtta och vi skulle se en film, bestämde oss tillslut för "Dan in real life" Handlar om: En ensamstående pappa till tre döttrar. Dom åker på semester till farmor och farfar där hela släkten har samlats. Och inget blir som dom tänkt sig. Dan träffar en underbar kvinna, som tyvärr är upptagen. Hans bror har skaffat sig en underbar flickvän, som hela familjen snabbt tar till sig. Förutom Dan, hans familj börjar bli orolig för honom och hjälper honom en bit på traven. En varm och rolig komedi som bör ses :)

image294
image295

Idag (läs tisdag) Har jag jobbat, var jättetrött verkligen så jag orka inte göra något. Tog typ superlång tid på mig innan jag var påklädd och klar, gick till affären för det var allt jag orka. Sen myste jag med Brian framför Tv:n. Sen gick vi och hämta Grace på skolan. När vi kom upp dit hade Brian somnat, så när vi kom hem lät jag han sova en stund medan jag åt lunch. Ursula kom hem när jag var typ klar. Väckte Brian strax efter och gav honom lunch. Sen hängde vi mest runt innan vi åkte och bada med barnen. Passa även på att simma några längder. När vi kom hem gjorde vi inte så mycket, vänta på att Declan skulle komma hem typ, så vi kunde äta middag. Har suttit här sen efter maten. Jag fryser och är trött :/  Ska se på Dh i kväll, 9.55 börjar det. Så det blir till att sova sent idag med.
Ska krypa under täcket och läsa lite nu, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback