Nyårsafton :)


På måndag gick jag upp vid tio och väckte mamma och Lasse. Hoppa in I duschen och åt frukost sen åkte vi till Trollhättans överby och kolla lite :) Köpte julklapp till Brian och sen två bar byxor och en tröja till mig :) Kom hem vid två då åt vi lunch. Sen gjorde jag mig ordning medan Mamma och Lasse slöa I soffan.

Halv sex åkte vi iallafall till Skara för att fira nyår med syrran, hennes familj en kompis till henne och brorsan :) Käka tre rätters och spela spel innan tolvslaget, sen gick vi ner till torget och kolla på fyrverkerierna och skåla in nya året. När vi kom hem till Mikaela igen körde vi singstar :) Var superkul, körde I lag. Sen vid två gick alla och lade sig, utom jag, Mikaela, hennes kompis och brorsan. Satt uppe och prata till halv fem, sen gick jag och lade mig.


På tisdagen gick jag upp vid elva och vi åt frukost sen åkte vi hem till mamma och jag börja på packa, Em kom över och snacka lite. Sa hej då och så.

Sen åt vi middag och spela spel innan vi vid två gick och lade oss. Kunde inte somna så jag läste en stund och sen somna jag. Gick upp halv nio I onsdags hoppa in I duschen och gjorde mig ordning. Sen packa jag klart innan jag ner till Ica och köpte vykort att skicka. Sen mötte jag Carro och sa hej då.

Kom hem och vi packa in I bilen, sa hej då till mamma och jag och Lasse körde ner till Bohus, vägde min väska och plocka upp ramona. Dom körde ut mig till flygplatsen och när jag checkat in vänta jag på Stina, som tillslut kom :D När hon hade checkat in tog vi en kaffe med hennes mamma, sen bar det av.


Först till Dublin, vänta där I fem timmar :/ Vi käka middag och drack kaffe :) eller jag spillde ut kaffet på våra väskor, hehe. Kom ner till Cork vid halv tio. Declan hämta oss och vi åkte hem till mig. Stina tog sin bil hem och jag prata lite med Ursula och Declan innan jag packa upp och sen gick jag och lade mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback