Veckan har börjat..

Måndag morgon fick jag sovmorgon, fram till halv nio. UNDERBART! Gjorde mig ordning och sen åkte vi ut till Stina. Åt lunch där och sju sorters kakor, eller snarare sjutusen sorter :P

Var hemma vid två och Ursula åkte iväg med barnen och jag slappa hela eftermiddagen. Gick en kort promenad faktiskt! Sen åt vi middag när Ursula kom hem, och på kvällen var jag på bio med Stina. Vi såg I am Legend, den var Ok, ganska seg och långdragen.

Gick direkt i säng när jag kom hem, var så trött.


I morse var det upp halv åtta. Hade bara Brian på förmiddagen, Ursula var hemma vid elva. Sen hämta hon Grace och vi hade lunch när dom kom tillbaks. Sen baka hon och Grace och jag kolla på :) Brian sov och när han vakna måla han och Grace, hehe. Nu har dom åkt iväg och kommer väl tillbaks om en timme ungefär. Då ska vi göra middag och sen ska jag slappa hela kvällen. Kolla på Dh vid tio :) :)


PUSSAR

By the way, vet vad jag önskar mig i födelsedagspresent, en kokbok med Jamie Oliver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback