Midsommar i Sverige :)

Jajemen, resan är bokad. Kommer hem den 18juni och stannar till den 25juni! Flyger till Strängnäs men kommer ner till Grästorp på söndag kväll. Flyger sedan hem den 25 från Gäteborg. Ska bli så roligt att komma hem och träffa familjen :) Vilma har blivit så stor säger Petra. Bara en vecka kvar! :D:D Kan knappt bärga mig. Vill börja packa redan nu :P Otåligast i stan! hehe

Nog pratat om det, här flyter livet på som vanligt utan bekymmer. Barnen växer hela tiden! Och Grace mognar för varje dag som går. Hon är ju en stor flicka nu, med pojkvän ;) Brian är inte så dålig han heller han har ju sin egna flickvän, Mary-ellen :P Och de är snälla mest hela tiden, förutom ibland. Men barn är ju barn!
Idag har vi varit hos Stina hela dagen, hade rabarber- och jordgubbspaj med vanliljsås som Stina bakat. Riktigt god! Jobbar även ikväll, Urs och Dec gick för typ en halv timme sen. Skulle på puben med hennes kusin som fyller år, så det hade lite kalas ikväll. Och i morgon ska de på ett 40-års kalas så jag jobbar då med. Och på lördag så ska Frallan ha 40-års kalas och Mary-ellen ska ha 3-års kalas så jag ska dit med barnen, men vid sex-sju på kvällen kommer Urs och Dec och hämtar dem så jag kan stanna och festa utan barnen :) Ska bli riktigt roligt! Grace är jätte exalterad. Brian förstår ju inte rikigt, men han kommer nog ha roligt. De har hyrt in en hoppborg så jag och Stina kommer iallafall ha kul, haha :) Malin kan ju tyvärr inte komma eftersom hon har dragit iväg till Spanien med sin familj :P

Annars händer inte så mycket mer, förra helgen var vi i mobile fredag kväll och Malin blev magsjuk. På lördag var vi för trötta för att gå ut så vi kollapsa i sängen och på söndag gick vi ut :) Det var roligt, var inte hemma fören tre. Usch vad trött jag var på måndag morgon. Men de var det värt ! :)

Så nästa vecka då, vid den här tiden så befinner jag mig antagligen hemma hos Petra med ett glas vin i handen :) Och pratar för fullt, precis som vanligt! :) :)

PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Emelie

HEEEJ! Jag ser fram emot att träffa dig nästa helg!! Jag är ledig på söndagen och sen jobbar jag förmiddag på veckan, så kvällarna är jag ledig på! love you tack för ditt sms inatt förresten! saknar diiiig

Postat av: Petra

Ska bli sååå kul att du kommer!

Ses om en vecka.

Puss!

2008-06-13 @ 09:01:17
Postat av: Petra

Är det inte på torsdagen du kommer?

Då är det 19, måste bara kolla så jag inte hämtar på fel dag.



2008-06-13 @ 09:03:25
Postat av: lena hulten

Hallå hjärtat..Ha det riktigt riktigt bra därhemma ..Och hälsa till de dina.Glöm inte att plocka blommoar att lägga under kudden på midsommar..SJälv har jag behandling dagen innan midsommar..Men jag hoppas jag kan äta lite sill och jordgubbar..Ha det underbart.:Kram från din xtra-mor i England.

2008-06-13 @ 22:34:25
Postat av: Malin

Hejsan!

Skickar en liten halsning fran Costa Brava och Spanien! :D

Langtar dock tillbaka till Cork nar man hor att det severas rabarberpaj dar.. :p

Ha det nu gott i Sverige sa ses vi sen!

Kramar

2008-06-15 @ 22:11:04
Postat av: Emelie (syster)

Tänkte bara kolla om du har tid att träffa mig och Annie när du kommer till Sverige?? Har inte träffats eller pratat på ett tag så det skulle va kul om du ville det.. Ha det bra!! Puss

2008-06-16 @ 08:55:51
Postat av: Ramona

Bara några dagar kvar. Gud vad jag längtar tills du kommer! Saknar dig massor! Nu ska jag åka och jobba snart igen tills onsdag. Hoppas allt är bra med dig. Love you puss!

2008-06-16 @ 09:43:20
Postat av: Mikaela

Hejje

Tänkte höra om du har tid att komma hit på en fika när du e hemma? elle när åker du från Strängnäs? Vi ska troligtvis upp på lördag!

Å kan du ta med dig Emeliès flaska hem???

Kjam kjam

2008-06-16 @ 14:43:58
Postat av: stina

hej hej! sitter vi i bilen på väg till sandared =D

vi har strålande solsken! vi saknar dig! massa pussar och kramar från oss alla! pussa barnen från mig :D

2008-06-18 @ 14:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback