Veckan; Jobb, Dh, Seumus och Malin :)

Glömde visst berätta om våran Söndag, Jo vi låg ju då i sängen som sagt. Jag hade precis lagt undan datorn och tänkte sussa bredvid Stina när hon vaknar och bestämmer sig för att ta tag i sitt liv :) Sen ringde Yvonne och sa att vi inte behövde jobba på kvällen, så tänkte ta ett glas på puben.

När vi var klädda gjorde vi smörgåsar att äta till lunch som vi tog med i bilen. Åkte ner till marinan och åt och snacka skit :) Sen åkte vi in till stan och kolla läget, tog en varm choklad och softa. Sen var vi inne på o2 för att vi skulle byta network till deras, jag kunde dock inte göra detta eftersom min mobil var låst till vodafone. Stina däremot bytte.

Åkte sedan hem till mig och gjorde middag, Ita var over och åt med oss. Sen gick vi upp på mitt rum och skulle bara värma oss lite i sängen, vi typ somna :P Sen kom Ita över och vi kolla på film. Fast vi båda typ halvsov. När filmen var slut åkte Stina hem och mamma ringde och prata lite sen somna jag.


I måndags jobbade jag iallafall, hela dagen, nästan :P På kvällen gjorde jag inget vettigt, softa. På tisdagen jobba jag och också, var hemma hos en kompis till Urs och Dec som fick en svensk aupair förra lördagen, Malin heter hon. Var hemma vid lunch och under eftermiddagen var Amy, Drew och Susy hemma hos oss. Så det var full rulle. Men de var snälla för det mesta :P Ursula var ju hemma hos jag var inte ensam.


På kvällen åkte jag ut till Stina och slappa :) På kvällen var det värsta stormen, men jag kom hem. Gick och lade mig och sov på en gång.


I onsdags gick jag upp vid halv åtta och Stina kom vid nio. Halv tio åkte Ursula och Brian iväg, så var jag ledig några timmar. Jag och Stina var inne i stan och kolla på Lauren, som hade en grej i skolan. Sen fixa jag o2 så nu är jag inte vodafone längre. Sen tog jag bussen hem vid tolv eftersom jag skulle börja strax efter. Kom hem och åt lunch, sen lade jag Brian. Ursula och Grace åkte och kollade på hennes nya skola som hon ska börja på i höst. Jag och Brian gick ner till dammen och myste i vårsolen :) Mata ankorna och lekte lite. När jag kom hem var Ursula och Grace hemma och vi gjorde inte så mycket.


På kvällen var jag och Stina på puben med Malin och lyssnade på Seumus :) Jättetrevligt var det, som vanligt.


Idag har jag bakat negerbollar med mina barn :) YUMMY!! Sen har vi bakat tosca kaka. Stina och barnen var över. Har inte gjort så mycket mer, det har regnat så vi kunde inte gå någonstanns. Barnen var ute och lekte lite när det var uppehåll. Sen var vi bara inne och lekte.


I morgon är det FREDAG :D Och det är Patricks Weekend så det är PARTY hela helgen nästan. I morgon kväll ska vi jobba hos Stina men på Lördag förmiddag är det Pyret och Stina som ska sätta sig på puben och vi har inga planer på att lämna den fören TIDIGAST Måndag fm för att se på paraden sen tillbaks till puben :) Hehe! Ska bli riktigt roligt i helgen. Seumus ska spela med sitt band på en pub på Söndag, lätt att vi ska se det!

image314
Min prinsessa <3

Kommer troligtvis inte hålla er uppdaterade eftersom jag inte kommer vara hemma, men kommer jag åt en dator så lovar jag att ge er en uppdatering så att ni vet att jag lever ;) Love You all at home!


PUSS


Kommentarer
Postat av: Petra

Var är du??????????

2008-03-25 @ 22:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback