24tim kvar :)

Om nästan exakt 24tim startar våran fest. Det ska bli grymt roligt :) Men lite tråkigt också, vi har ju planerat och väntat på det här nu så länge så är det snart över.
Klänningar är köpta iallafall så Seamus slipper stå där i morgon och förklara åt oss, hehe. Fredrik kommer imorgon, tjihoo. Roligt att någon från min sida kommer iallafall. Ursula och Declan kommer ju tyvärr inte och mamma jobbar så hon kunde inte heller komma. Stina har fyra kompisar som kommer, hennes föräldrar, Yvonne och Frank kommer och hela deras släkt. Det ska bli kul iallafall.

Vad har hänt i veckan då? Har jobbat och i måndags var det bio, vi såg på "Forgetting Sarah Marshall" Den var riktigt rolig, men det bästa var "Sound like you´re from london" Tyvärr förstår ni som inte sett filmen det roliga, men det är roligt när man ser det :)

I tisdags var jag över hos Stina, som vanligt. Vi åkte till Midleton och sen kolla vi på Dh. I onsdags var det pub-kväll. Men vi var inte där, Stinas föräldrar kom ju och jag och Malin var sletna, hehe. Jag var ute och gick i en timme istället. Det var jätteskönt. Men attans vad ont jag hade i mina ben efteråt. Hade varit ute i två timmar innan lunch med Brian, Malin och Aisling så det kanske var därför hehe.
Jag somnade innan klockan var tio. Var helt slut, så i morse var jag nästan övertrött. Min kropp är inte van vid att få så många timmars sömn :P

Ikväll ska jag bara softa inför morgondagen. Ska fixa lite småsaker bara. Sen kanske jag ska ta en promenad med Ita senare. Det beror på vilken tid hon hör av sig.

Puss

Kommentarer
Postat av: Mammo

Hej
hej!!
Åh vad jag önska att jag kunde vara med dig på festen ikväll,men vi kommer över till dig en annan gång.Du blev jätte bra i din nya frisyr den är urläcker du passar jätte bra i den.Jag hoppas att ni får det helt sjukt trevligt ikväll tar ni kort ikväll så måste du sätta in några på din blogg så vi andra får se hur roligt ni hade.Jag skall åka och jobba snart, här hemma har vi regn men det är 12 gr varmt det blir nog varmare under dagen.
Lycka till ikväll Bamsekramar från Mamma och Lasse love you.

2008-05-02 @ 09:20:13
Postat av: Petra

Hoppas festen blev lyckad!!
Tråkigt att vi inte kunde vara med..
Ses till midsommar då!

Älskar dig! Kram!

2008-05-03 @ 09:04:41
Postat av: Petra

Var är uppdateringen?????

Kram på dig lillasyrran =)

2008-05-12 @ 18:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback