Hej hå

Jag, jag är en Mycket upptagen kvinna. Det  vet du väl Petra? :p
Nej det har inte hänt så mycket egentligen. Vi har varit i Mallow och softat. Sen har jag jobbat. I fredags var vi på bio, såg "the boat that rocked" Den var väldigt bra. Trodde den skulle vara bättre dock, lite för överreklamerad. Men vi skrattade ganska mycket :)

Har börjat rensa ut i mitt rum nu. Har packat första boxen som ska skickas hem inom kort. Ska se hur mycket mamma och dem kan få med sig hem först. Biljetter till Oxegen är bokade! Och nu håller vi på att avbetala. Snart klara med det och då kan vi få lite pengar över äntligen. Hehe, för tillfället lever jag på ingenting :p Men det ska bli så otroligt roligt med Oxegen.

Ikväll har jag kört Stina till flyget, så nu är jag snart helt ensam. Ska köra Carina på onsdag morgon. Sen kommer mamma, Lasse och Ramona på lördag morgon :D
Det är påsklov nu och Grace är hemma från skolan. Första dagen har gått sådär. Hon är ju så bortskämd när mamma är hemma. Men vi överlevde dagen och imorgon är det nya friska tag som gäller!

Nu ska jag iallafall sova, hörs en annan dag! PUSS

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad är oxegen?

Fick du mina mail om jobb?

Puss

2009-04-07 @ 13:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback