Stranden, picknick och massa annat :)

Jag hade tänkt att göra det igen, men det är ingen idé. Jag kan inte alltid be om ursäkt. Det händer massa här, därför skriver jag så sällan.Vad har hänt då?

 

Jo jag har börjat en kurs i ”skincare & Make up application”. Den är bara fem veckor lång, har redan pågått tre veckor. Är jätteroligt, vi är fem tjejer i alla åldrar mellan 20-50.

Vi går fortfarande på puben varje onsdag, men Seaumus har lämnat oss. Numera är det Tim som gälller :) Riktigt bra snubbe, sjunger mest gammal rock.

 

Jag och Stina har varit i Mallow ensamma, vi satt i pyjamas HELA helgen och kollade på ”Little Britain” Malin joinade oss efter halva helgen. Vi har även varit där allihopa och myst.

 

Vi har heft en hel helg hos Stina. Ätit MASSA söndags middag :p

Jag har jobbat och en söndags morgon fick Stina brillianta idén att vi skulle åka till stranden med barnen. Haha slutade nästan på en bondgård. Vi körde lite fel när vi skulle dit, så vi kom till en gård med typ världens största traktor, svenska mafian satt och grät av skratt och mina stackars barn satt i bilen och fatta ingenting. Vi kom iallafall fram till stranden, där var det svinkallt och blåsigt men barnen hade kul :) Sen hade vi picknick i bilen med värmen på.

 

Vi har varit och bowlat :) Det var superkul. Jag vann första omgången, sen kom jag trea.

Vi har varit på bio, såg ”slumdog millionaire” Den var superbra! Verkligen sevärd. Har även sett ”yes man” och ”Role Model” Riktigt roliga filmer :)

 

I fredags fyllde Ita år, då var vi ute och åt, jättegod mat :) Sen gick vi till puben och dansade. På lördagen var vi på stranden och myste i solen, sen hade vi lite picknick i peggy innan vi gick ut och dansade, hade jättetrevligt, blev lite sent haha.

I söndags var vi på ett barn disko för Laurens skola, Grace var med och hon hade jätteroligt. Vi dansade i två timmar :) Somnade ganska tidigt i går kväll. I kväll har jag varit ute och gått med Ita och kollat på Dh. Fick ju säs.2 & 3 i julklapp har redan kollat på 2:an så kollar på tredje nu.

 

Vad händer där hemma? Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback