Dublin next :)

Hej hå alla, får börja med att svara på lite kommentarer.
Jenni: Jag trivs utmärkt på Irland, som du kanske kan förstå av mina inlägg. Ska tyvärr dra vidare framåt sommaren. Har du planer på att komma till Irland?

Emelie: Det vet väl nån om du att jag är väldigt upptagen :p hehe. Saknar dig som tusan! Blir nog att jag kommer hem i juni för en helg, Ramona ska ju ta studenten. 12Juni eller något sånt :) Förresten känner du någon Jennie? Som går i klassen under dig? Från Växjö.

Harriet: Haha, det har du ju rätt i att jag borde fråga själv, men det känns lite fel när det är mina grannars byggarbetare :p Jag ska uppdatera er iallafall om det händer något. Här flyter det på, vi ska nog dra till Oxegen i Sommar. Eller vi VILL iallfall, får se om vi kan skrapa ihop pengar till det. Hur är det själv i skolan och sånt?

Så då var det avklarat! Hmm Vart skulle vi börja då, Jo vi ska till Dublin på Lördag :) Två nätter ska vi stanna i STORA staden, för att fira Patricks day! Har varit lite strul med hotell och grejer men nu har det löst sig så det ska bli kul. Hela svenska maffian ska iväg, hehe.

hmm Vad mer har hänt, Mamma och dem kommer i påsk :) När familjen här ska iväg till Tipperary. Resten av maffian ska hem till Sverige, så det är ju tur att mamma och dem kommer så att jag inte är ensam :p
Ska bli jättekul att dem kommer iallfall :D

I helgen var det Malins födelsedag. Vi var och kollade på Laurens balett på fredagen och sen gick vi och tog några öl på Franciscan Well, jättetrevligt. Vi garvade ju konstant i ungefär tre timmar. På lördagen uppvaktade vi Malin med tårta och presenter :) Sen var vi i stan och kollade lite. På kvällen jobbade jag, tjejerna kom över och vi drack champagne och sen gick dem ut och dansa. Jag somnade! Var helt slut :p

I söndags gjorde vi ingenting, jag gick upp med Brian på morgonen och när vi väckt Urs och Dec satte jag och Stina på en film som jag somnade till :p
Efter det tog vi en promenad innan Stina var tvungen att åka hem för att jobba lite. Jag åt middag och sen städade lekrummet och slängde lite grejer och fick Declan att sätta upp en hylla till alla leksaker! Inte en dag för tidigt, snarare två år försent!

Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

jennie? Hmm.. kanske om jag ser henne..? Vadå? :)

Postat av: Jenni

Ja, jag har planer på att åka till Irland, inte som au-pair dock :) Har två hästar av rasen Irish Cob så det skulle vara spännande att åka och se något stall där de föder upp hästar av denna ras osv... :)

Om jag någongång åker iväg som au-pair så blir det till USA :)Ha det så bra!

2009-03-11 @ 17:50:34
URL: http://jennimaatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback