Hej hopp alla (Mamma och Petra)

Jag försöker hitta tid till uppdatering, men det verkar inte hinnas med. Blev ingen date iallafall :( Han fråga mig aldrig, hehe. Vi åkte till Mallow istället och vilade upp oss.

VI har bokat en resa upp till Dublin över patricks helgen :) Två nätter, ska bli superskojsigt. Annars händer inte så mycket. Min kurs är över så nu har jag inga dagar uppbokade längre. Kanske ska hoppa på Salsa eller kickboxning snart dock  :)

Nej nu måste jag dra mig, ska försöka uppdatera mer snart. Puss

Kommentarer
Postat av: harriet

vad är det för fasoner att inte ens fråga??



men känner jag dig rätt kan ju du lika gärna fråga om han är het ;)



hur är läget på irland förresten? har inte hörts och setts på länge!

puss

Postat av: Emelie

Är du en upptagen kvinna? ;)

2009-03-07 @ 08:44:37
URL: http://tenshii.blogg.se/
Postat av: Jenni

Hur trivs du på Irland? :)

2009-03-10 @ 08:40:07
URL: http://jennimaatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback