Onsdag morgon

Idag testar jag något nytt; bakar hallongrottor, men istället för att göra massa formar har jag gjort en stor paj av det hela. Får se om det blir bra :) Ska köpa lite grädde senare att servera till. Hade ingen hallonsylt dock, men när Declan var i Frankrike så köpte han sylt. Blandade bär, ganska god.

Idag regnar det, inget roligt alls. Men så är det. Var kanon fint i söndags jue, jag och Stina solade hela dagen. Vilket har gett resultat. Har varit lite röd sen dess, men nu så är jag snarare brun :D

Har inte hänt så mycket här. I måndags morse gick jag upp lite för fort så jag svimmade. Ursula blev skiträdd. Så jag fick INTE göra något på hela dagen. Bara vila. Men det gick ju över så jag mår bra nu. Inget fel med mig överhuvudtaget! Igår kväll var jag ute hos Stina. Dh är över så vi rensa eller hon rensa lite i sin garderob och jag höll henne sällskap. Sen kollade vi lite på tv:n.

Tack så mycket MAMMA för inbjudan, men tyvärr så kan jag inte komma hem på midsommar (Vilket du antagligen redan vet) :p Men jag ska försöka få med mig lite sill och grejer när jag är hemma veckan innan så vi kan fira här. Ska nog fira med ett par svenskar. Leffe får ta med sig lite sill om inte jag kan :p

Nu ska jag snart börja med lunchen. Sen ska jag och Brian hämta Graces kusin och sen ska vi köra mormor till bouling. I eftermiddag blir det slappt, sen ska Grace och hennes tvp kusiner ha ballett uppvisning i Oprah huset. Så jag ska vara hemma med Brian. Stina kommer över :)

I helgen är det ju långhelg (som jag nog skrev sist!?) Hoppas på fint väder och lite grillning och sangria kanske :p

Om exakt två veckor idag ska jag börja min hemresa till Sverige för Ramonas student. Ska bli så roligt att träffa er alla :D Men RAMONA du får allt ta och berätta vad du vill ha. Samlar glas? Grejer till lägenhet? Kläder? Smycken? Tell me!

Nu ska jag mysa med Brian innan det är dax att fixa lunch, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback