Senaste veckan och lite till..

Förra helgen jobbade vi på fredagen hos Stina. Men bara till midnatt, sen åkte vi hem till mig eftersom jag skulle jobba lördag morgon. Vi gjorde inte så mycket med barnen för det regnade, men på eftermiddagen blev det soligt och vi var på kalas hos Aisling :)

På kvällen var vi på ett gig i stan; Jag och Stina. Ett band som hette Delorentos, De var ganska bra. Var även två förband som var jättebra. Träffade tre svenska grabbar som vi drog med till the Classic när giget var över. Hade en jättetrevlig kväll.

I veckan har det varit jobb och inte så mycket mer. På onsdag var det puben som vanligt, men Tim var sjuk så det var en annan kille som spelade. Som var väldigt duktig :)

I fredags var vi på en bbq för Laurens skola. Jättegod mat och gratis bål, som var väldig god. Bara jag och Stina som drack av den dock :p
Vid ett lämnade vi hotellet där bbq:n var och gick ner på stan. In till Cubins där vi träffa Phillippe och hans broder. Hade jätte trevligt. När Cubins stängde åkte vi hem till mig och igår åkte vi till mobile. Satt ute i solen och sen kollade vi på film. Idag har vi suttit i solen och läst i ett par timmar. Sen åkte vi till stan för att hitta en present till Frank som fyller år i veckan. Gick inget vidare. Vi gick till The Pav istället där ett band spelade. Leffe kom efter en stund. Nu har jag kommit hem och packat upp. Imorgon är det måndag igen :( Men nästa helg är det långhelg :D

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback